تازه های پزشکی

راز کاهش وزن بدون اینکه گرسنه شوید

راز کاهش وزن

راز کاهش وزن بدون اینکه گرسنه شوید

شما این مطلب را از بخش مد و زیبایی وبسایت ثقل می خوانید .

با سلام خدمت همه ثقلیای عزیز ميخوام در این پست برای شما رازی را پرده برداری کنم که بیشتر خانم ها و آقايان به دنبال ان هستند و آن هم کاهش وزن بدون اینکه گرسنه شویم است.

این تحقیق در شرکت باردای انجام شده که موسسه معتبر در عرصه رژیم غذایی است.

در شرکت Byrdie رژیم غذایی به بیرون داده اند که محققان این شرکت امیدوار است که این رژیم غذایی از سایر رژیم غذایی بهتر باشد نکته مهم این رژیم غذایی این است که این رژیم را می توان بدون گرسنگی گرفت و به وزن ایده ال رسید که یک نکته بسیار مهم است.
شمایی که این پست رو می خوانید حتما می خواهید که وزنتان را کاهش یا فردی که چاق است این روش را به ایشان معرفی کنید بهتان پیشنهاد می کنم که این رژیم فوق العاده می باشد .و مطئن هستم که بیشتر افراد بیشتر وقتشان را در این کار جستجو سپری کرده اند ولی اما به نتیجه مورد نیاز نرسیده اند .
قانون کلی که در زژیم ها هست این است که اید فیبر و لیپید های خودمان را از دست بدهیم تا بتوانیم به جسمی مورد نظر برسیم.
بله، مواد مغذی حیاتی که شما هر روز ان را میخورید کربو هیدرات هایی هستند که بدن ان ها را مصرف می کند و اگر این تعداد بیشتر از تعداد مورد نیاز بدن باشد ان را زخیره به شکل لیپید یا فیبر ذخیره می شود.
یافته ها در سالنامه طب داخلی توسط محققان در دانشکده پزشکی دانشگاه ماساچوست تجزیه و تحلیل منتشر شد که از دست دادن وزن 240 داوطلب را مورد ازمایش قرار داند.

مطلب پیشنهادی :  بررسی کامل میت 9 هواوی به همراه توضیح ویدیو

راز کاهش وزن»»

تمام 240 نفر که مورد ازمایش قرار گرفتند هم مقدار فیبر و هم مقدار مصرف کربو هیدرات های روزانه ان ها محاسبه و در کنترل قرار گرفتند به نیمی از فراد که دقیقا 120 نفر می شدند گفتیم که مصرف کالری روزانه خود را کاهش دهید و اهداف ما از این کار مقدار چربی اشباع شده بدن ان ها را بدست اوریم.

و به 120 نفر دیگه گفتیم شما باید روزانه حداقل 30 گرم فیبر روزانه مصرف کنید و این مصرف باید از غذا هایی که سرشار از فیبر مثل بعضی میوه ها و بعضی سبزیجات هست مصرف کنید. ( کار این گروه اسان است )

راز کاهش وزن

راز کاهش وزن

راز کاهش وزن»»

بعد از دو سال مشخص شد که که هر کدام از این این گروه ها چه قدر وزن از دست داده اند که کم کم به این نتیجه می رسیدیم که خوردن کالری های موثر و مثبت نتیجه خوبی در کاهش کالری دارد.

راز کاهش وزن»»
خیلی از افرادی در گروه دوم به ما میگفتند که شاید شما باور نکنید با اضافه کردنمیوه و سبزی بیشتر به رژیم غذایی معمولی که خیلی راحت است خیلی وزن کم کردیم و با اینکه غذا های مورد علاقه خود را مصرف می کردیم. حتی ما ماکرونی بسیار زیاد استفاده می کردیم البته وبسایت ثقل این کار را برای شما توصیه نمی کند.
سوال این است، چگونه chowing که در فیبر بیشتر است تعدای زیادی کالری از دست داد و به کاهش وزن کمک می کند؟
جو جکسون، درمانگر تغذیه ای برای KIKI بهداشت، می گوید که آن به دو روش کمک می کند.
اول از همه، “فیبر یک نوع کربوهیدرات است که به راحتی توسط بدن انسان هضم نمی شود،”  او به سخنان خود ادامه     می دهد. “بنابراین، بخش عمده ای از آن را در معده و روده کوچک باقی می ماند، و به شما احساسی دست می دهد کهجای خالی را پر کرده که این یک روش کاملا غلط است.”
جکسون ادامه میدهد: “و این سبب می شود که تا از طریق روده بزرگ که بسیاری مواد جذب شده به مدفوع تبدیل شده و از بدن خارج شود. ”
و، من به این معنی نیست که به ناهنجار تبدیل شود، اما همه ما می دانیم که دفع می شود.
هر چند او همچنین توصیه می کند یک رژیم غذایی که کم لبنیات و شکر را مصرف می کند و مواد مفید که ذکر شد مصرف کند، او توضیح می دهد که “فیبر ها کمک می کند ترویج حرکات روده ای منظم، که ما را کمک می کند تا از بین بردن سموم را راحت بکند ،” نتیجه کاهش التهاب در بدن و پوست. بنابراین، آن است که یک بازی برد-برد است.

مطلب پیشنهادی :  آرتریت در زانو: آنچه شما باید بدانید. ( همه چیز )

راز کاهش وزن»»
اما، در حال حاضر می دانید که چگونه فیبر مثبت می تواند تاثیر بدن و چهره خود را، به عنوان سمبل بیشتر به رژیم غذایی خود را بدون تغییرات شدید بهبود دهد؟
برای شروع، خود پنج روز کمک از میوه و سبزیجات بیشتر استفاده کنید، بنابراین مطمئن شوید که شما در حال chowing را در مقدار زیادی از میوه ها و سبزیجات هستید.
جکسون می گوید که “قابل اطمینان ترین راه برای اطمینان از شما در حال مصرف مقدار کافی از فیبر است که به آنها غذا خوردن با پوست نامگذاری می کنند.”
او اضافه می کند که “به جای پروتئین حیوانی با برخی از پروتئین گیاهی با کیفیت مانند عدس و حبوبات نیز برای بردن مصرف فیبر خود را خواهد بود، بنابراین سعی کنید اضافه کردن یک تعداد انگشت شماری به سوپ و خورشت خود داشته باشد.” در همین حال، لورن Perretta، رئیس تغذیه برای تغذیه پیشرفته، توصیه بارگذاری روی “نخود فرنگی، لوبیا، سیب و هویج،تاکید می کند.” همچنین به عنوان یک palmful از گردو یا بادام به عنوان یک میان وعده سالم نیز استفاده کنید.
همانطور که برای چه مقدار فیبر شما باید به خوردن، به مقدار بهینه با توجه به جکسون حداقل 25 گرم است و این مهم است که برخی از آن است که در طول صبحانه مصرف می شود.
شروع روز خود را با مسائل خواهد “نگه داشتن شما احساس برای دیگر فولر،” او می گوید.
“به علاوه آن را به انتشار قند به جریان خون را کند می کند، کاهش احتمال آن نرخهای پایین انرژی اواسط صبح مزاحم شونده است که شما می خواهید برای چیزی شیرین ترین امکان گرفتن جای ان را بگیرید.”
آیا شما آماده برای شروع به گرفتن فیبر بیشتری به وعده های غذایی روزانه خود را هستید؟  پس شروع کنید و من مطمئن هستم که موفق خواهید شد.

مطلب پیشنهادی :  هفت تا از بهترین نرم افزار ها دی جی (موسیقی) برای ایفون و اندروید

راز کاهش وزن»»

برای نوشتن نظرات خود کلیک کنید

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین ها

بروبالا