تکنولوژی

فیس بوک در حال تغییر برای تمرکز بر روی دوستان و خانواده

فیسبوک

فیس بوک به تغییر اخبار به تمرکز بر روی دوستان و خانواده

این مطلب را از تکنولوژی سایت ثقل می خوانید .

شما حتما میدانید و شنیده اید که فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی در کل جهان است و حتما از تعداد کاربران زیاد آن خبر دارید که بر اساس اخرین خبر منتشر شده شبکه اجتماعی مذکور یک میلیارد کاربر دارد که شامل یک هفتم جمعیت کل جهان می باشد .

فیس بوک یکی از بزرگترین شبکه اجتماعی جهان است که در حال حاضر یک میلیارد نفر کاربر دارد که یک رقم بسیار بالا است شما خود میدانید که جهان دارای هفت میلیارد نفر جمعیت می باشد که با این وجود یک هفت جمعیت جهان در آن عضو هستند که از این شش میلیارد بقیه بعضی از کشور ها این شبکه را فیلتر و بعضی ها هم از امکانات اینترنت بی بهره اند و اگر ای اباستک ها وجود نداشت حتما امار از این هم بالا تر میرفت .

SAN FRANCISCO – برای سال، فیس بوک ناشران از تمام اندازه ها به استقبال کرده است، درخواست آنها را

به بستگی دارد بیشتر و بیشتر در غول رسانه های اجتماعی برای گسترش مخاطبان خود. در حال حاضر،

فیس بوک دارای یک پیام جدید برای ناشران: TAMP انتظارات خود را دارد.

فیس بوک گفت: در چهارشنبه که قصد دارد یک سری از تغییر در الگوریتم خوراک خبری خود را به طوری که آن

مطلوب تر خواهد شد ترویج محتوای پست شده توسط دوستان و خانواده از کاربران است.

اثر جانبی از این تغییرات، این شرکت گفت که مطالب درج شده توسط ناشران نشان خواهد داد تا کمتر

برجسته در اخبار تغذیه، و در نتیجه ترافیک قابل توجهی کمتر به صدها نفر از سایت های رسانه های خبری که

به تکیه در فیس بوک آمده اند.

این حرکت تأکید بر این بی پایان الگوریتم-افزایش سرعت که این شبکه اجتماعی  متعهد به حفظ علاقه در

خوراک خبری خود، از ویژگی های خیمه شرکت است که توسط بیش از 1.65 میلیارد کاربران هر ماه دیده می

شود.

این نیز یک یادآوری است که در حالی که فیس بوک بسیار به رشد بلند مدت شرکت رسانه های خبری، از

رسانه های قدیمی تر مانند نیویورک تایمز و واشنگتن پست به نوکیسه مانند Buzzfeed به، معاون و بورسی

رسانه مهم است، ناشران رتبه پایین تر در لیست فیس بوک از اولویتها است.فیس بوک

“در حال حاضر وجود دارد، انتظار، به طور کلی، در بخشی از ناشران که سیستم عامل را تغییر دهید، و آنها

مطلب پیشنهادی :  صفحه اصلی Google در مقابل آمازون اکو

لزوما اطلاع داده می شود که چگونه آنها را تغییر خواهد کرد، گفت:” امیلی بل، مدیر در مرکز یدک برای روزنامه

نگاری دیجیتال در دانشگاه کلمبیا . “این کاملا برجسته چگونه مالکیت کاربران تنش مرکزی بین تولیدکنندگان و

اخبار سیستم عامل است.”

تغییرات تمام انواع مطالب درج شده توسط ناشران، از جمله لینک ها، فیلم ها، فیلم ها زندگی می کنند و

عکس های تاثیر گذار باشد. فیس بوک اعلام کرد که انتظار می رود یک قطره در دسترس و ارجاع ترافیک برای

ناشران که مخاطبان می آید در درجه اول به محتوای نوشته شده توسط صفحه رسمی فیس بوک ناشر است.

فیس بوک قصد دارد برای شروع ایجاد تغییرات به زودی به عنوان این هفته.فیس بوک

ادامه مطلب داستان اصلی

این کمتر از یک تاثیر خواهد داشت، با این حال، اگر بیشتر از ترافیک یک ناشر می آید از کاربران شخصی به

اشتراک گذاری و اظهار نظر در داستان و فیلم های خود را. عنوان شده است مورد، محتوای ناشر است که

دوستان خود را در تعامل با مقایسه با پست به طور مستقیم توسط یک ناشر به اشتراک گذاشته در خوراک

بالاتر ظاهر خواهد شد بوده است.

فیس بوک

در طول چند سال گذشته، ناشران تلاش برای جذب خوانندگان و رسم دلار تبلیغات آنلاین آمده اند را به نمایش

فیس بوک و کاربران آن به عنوان یک راه خوب برای به دست آوردن مخاطبان جدید و جریان پر سود درآمد. که در

مشارکت نزدیکتر بین فیس بوک و ناشران با تجربه محصولات رسانه های جدید به طور خاص برای سایت رسانه

های اجتماعی طراحی شده شده است.

در سال گذشته، به عنوان مثال، فیس بوک مقاله از طریق مسنجر، یک محصول است که اجازه ناشران به

ارسال مقالات به طور مستقیم به سایت رسانه های اجتماعی آغاز شد. فیس بوک و ناشران این حرکت به

عنوان، تجربه خواندن سریع تر بهتر برای کاربران است. فیس بوک نیز پرداخت تعدادی از ناشران از جمله تایمز،

برای ایجاد پخش برای فیس بوک زنده، جدید زنده جریان ویدئو محصولات این شرکت است.

این ویژگی نیز با تغییر الگوریتم تحت تاثیر قرار گرفت .

ناشران چاره ای جز مقابله با تغییراتی که فیس بوک باعث می، با توجه به شرکت رسانه های خبری وابسته

به رابطه با شبکه اجتماعی است. با توجه به مطالعه 2016 توسط مرکز تحقیقات پیو، 44 درصد از بزرگسالان در

مطلب پیشنهادی :  چرا اپل رنگ مشکی و قرمز را در گوشی اپل ترکیب کرد ؟

ایالات متحده به طور منظم به عنوان خوانده شده محتوای اخبار در سایت. و بیش از 40 درصد از ترافیک ارجاع

به سایت های خبری می آید از فیس بوک، با توجه به داده ها از Parse.ly، یک شرکت چاپ و نشر دیجیتال

تجزیه و تحلیل است .

ناشران ارزش ترافیک ارجاع آنها را از فیس بوک، اما آنها به طور فزاینده ترس است که خوانندگان در سایت

رسانه های اجتماعی برای محتوای اخبار به جای بازدید از خواص خود ناشران باقی می ماند. همچنین این

نگرانی که برخی از محصولات فیس بوک اجازه می دهد آن را به کنترل نه تنها تجربه کاربر بلکه خود بسیاری از

درآمد و کاربران داده ها وجود دارد.

در زمانی که ارتباط بین ناشران و فیس بوک است در حال حاضر تنش، هر گونه تغییر که de-بر محتوای اخبار به

احتمال زیاد به تعمیق نگرانی. و حرکت فیس بوک خواهد شد فقط یادآوری دیگری که ناشران که دسترسی

مستقیم به مخاطبان خود را آنلاین بر روی سیستم عامل های اجتماعی ندارد.

بسیاری از ناشران مردد در مورد آنچه شدن تغییر الگوریتم فیس بوک ممکن است معنایی برای آنها صحبت بودند.

ملیسا بل، معاون رئيس جمهور از رشد در Vox Media، گفت که تصمیم فیس بوک بود تعجب آور نیست.

او گفت: “من فکر می کنم یکی از ویژگی های فیس بوک است که ما همیشه درک کرده ام است.” “فیس بوک،

در پایان روز، جایی که مردم می خواهند برای به اشتراک گذاشتن چیزهایی که مهم به آنها، آن است که آیا یک

گزارش خبری یا راه رفتن کودک خود را است.”

او گفت: بورسی رسانه ها هنوز هم انتظار می رود به ادامه تجربه با ابزار مختلف فیس بوک است.

دیگر مدیران رسانه های خبری منتظر بودند تا ببینید که چگونه تغییرات بازی است.

“من فکر می کنم ما به سادگی باید به تماشای آن، گفت:” کینزی ویلسون، معاون رئيس جمهور اجرایی برای

محصول و فن آوری در نیویورک تایمز. او اضافه کرد که او انتظار ندارد این حرکت را در یک تغییر استراتژی بزرگ

برای بار منجر شود.

اما ترفند خوراک اخبار فیس بوک می تواند مخرب تر به ناشران کوچکتر که در این سایت تکیه برای کمک به بالا

بردن مشخصات خود را. راب تولدو، سردبیر و از بنیانگذاران Exstreamist.com، یک سایت در مورد جریان خدمات

مطلب پیشنهادی :  اولین ساعت هوشمند نوکیا با باطری قوی تر وارد بازار جهانی خواهند شد .

که او گفت: می شود تقریبا 500،000 بازدید از این صفحه ماهانه، در حال حاضر آغاز به دنبال سیستم عامل

های دیگر مانند توییتر به دلیل صفحه فیس بوک سایت خود را به مخاطبان خود در اضافه کردن نیست راه قابل

توجه است.

با این حال، آقای تولدو گفت، تغییر الگوریتم نا امید کننده بود و می تواند تعداد کاربران فیس بوک سایت خود

رسیده نصف.

او گفت: “این تقریبا ارزش آن را برای ناشران کوچک نیست”.

فیس بوک دارای سابقه یک جانبه تغییر چگونه مواد از شرکای آن است خدمات خود را نوشته شده است.

بایگانی، یک توسعه دهنده بازی یک بار قدرتمند آنلاین و شریک سابق نزدیک فیس بوک، دیدم یک رکود شدید

پس از فیس بوک ساخته شده مجموعه ای از تغییرات در مورد چگونه محتوای مربوط به بازی خود را به نظر می

رسد در شبکه های اجتماعی. Zynga را نیز توسط دیگر تغییرات در محاسبات صدمه دیده بود، به عنوان کاربران

یکهو از کامپیوترهای رومیزی به دستگاه های تلفن همراه منتقل شده است.

در سال 2011، در یکی از اولین تجربه این شبکه اجتماعی  با ناشران رسانه ها، واشنگتن پست، در میان

دیگران، ایجاد به اصطلاح ابزار خواننده اجتماعی، یک راه به راحتی داستان های به اشتراک گذاری در فیس بوک

خواندن و. اما زمانی که محصولات به شدت شروع به ارسال کاربران فیس بوک به روز رسانی در دوستان خود را

خوانده بود، فیس بوک ساخته شده یک سری از تغییرات که به طور موثر برنامه های کشته شدند.

سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که خوراک خبری در پاسخ به کاربران که “مورد از دست رفته به روز رسانی

مهم از دوستان آنها در مورد مراقبت نگران” بود تنظیم – یک تغییر است که برخی از ناشران بر این باور منجر به

کاهش خوانندگان.

در این زمان، در مجموعه ای از “ارزش” شرکت های عمومی در یک پست در چهارشنبه ساخته شده، فیس

بوک نشان می داد که نمایش مطالب درج شده توسط دوستان و خانواده اولویت آن بود.

“رشد و رقابت در اکوسیستم ناشر واقعا، واقعا قوی،” آدم Mosseri، معاون رئيس جمهور از مدیریت محصول برای

خوراک خبری در فیس بوک، در مصاحبه اخیر خود با خبرنگاران گفت. “ما نگران است که بسیاری از مردم

استفاده از فیس بوک قادر به اتصال به دوستان و خانواده و همچنین به دلیل است که نیست.”

برای نوشتن نظرات خود کلیک کنید

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوبترین ها

بروبالا